Suklaata suklaalla

Enoni muutti puolisoineen uuteen kotiin. Tuparilahjatoiveena oli ainoastaan, että jokainen toisi jotain syötävää. Aina yhtä yllättäen minun nakikseni osui kakun tekeminen. (Älkää käsittäkö väärin, tykkään edelleen kakkujen tekemisestä, ja minusta on hauskaa että se on jo itsestäänselvää että minä teen aina kakun!) Koska överit on paremmat kuin vajarit, tässä kakussa on suklaata sisällä, päällä ja koristeissa.


Kaakaopohjien välissä on suklaamousse, jonka sekaan ripottelin viime kesän mustikoita vähän raikkautta tuomaan. Kuorrutin kakun kaakaovoikreemillä ja tein päälle vielä valuvan suklaaganachen. Koko komeuden kruunasin Suffeli Puffeilla. Tuo valuva kuorrute on kyllä niin kivan näköinen, että teen sitä varmasti vielä uudestaan.


Harmi kyllä itse olin tuparipäivänä niin päänsärkyinen, että pysyttelin lähinnä sohvalla yhteen asentoon käpertyneenä, rapsutellen kahta koiravaaria, enkä maistanut kakkua ollenkaan. Muut vieraat ja illan isäntäpari kyllä kehuivat makua. Täytyy joihinkin juhliin kokeilla mustikka-suklaayhdistelmää vielä uudestaan, että pääsen itsekin testaamaan!

♥ Harrille ja Monnalle vielä kerran onnea uuteen kotiin! ♥

Kommentit

  1. Vastaukset
    1. No hitsiläinen, mulla ei täältä yleensäkään löydy ohjeita siksi että oon niin fiilispohjalta leipoja ja sovellan menemään... :) Mutta tästä voisin koittaa muistella ja kirjoitella jossain vaiheessa!

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit